Alla inlägg under juni 2012

Av Nila Johansson - 1 juni 2012 11:22

Idag är edt ett år sedan jag blev tsm med världens bäst kille! Är så sjukt glad. Känns som om detta året bara har flygit förbi. Efter skolan blir det att åka in till stan och fixa lite. Ska även träffa en barndomsvän en sväng så vi ska ta en liten fixa på stan. Sen går jag till Hannes för i ska ha lite mys ikväll. Vet inte om det blir att vi går ut och äter ikväll. Han hade planerat ngt som jag inte får veta än :) Nyfiken som jag är. Kommer bli en jättebra dag känner jag på mig bara skolan kan gå lite fortare.  Sen sover vi i stan t imorgon. Ska hem t laxdagarna imorgon för att ta emot Lions stipendiet :) Vet inte än om Hannes följer med hit men det får vi se sen. Hoppas det iaf :) Älskar dig så obeskrivligt mkt <3 Har varit bästa året med dig!

Ovido - Quiz & Flashcards