Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Nila Johansson - 10 juni 2012 21:09

 

Finaste pojkvännen ever! <3 Är sjukt stolt över dig Hannes!


Hemma igen efter en fullspäckad helg! Har uppvaktat Hannes på hans student. Blev att vi gick ut och åt på fredag eftermiddag med hans pappa, syster och farmor innan han skulle vidare t Olstorp. Han kom hem 3 på natten igen. Sen på lördagen åkte jag Hannes och Yasmine t örebro runt 12 tiden eftersom hans mammas släkt skulle fira honom då. Mycket trevlig släkt måste jag säga. Det var roligt att träffa alla iaf :) Nu är jag hemma igen och ät otroligt trött! Har inte sovit ut på hela helgen. Inatt sov vi i Yasmines lägenhet eftersom det var fullt i Sonyas men det gick ju bra ändå eller ja bortsett från att så fort vi hade somnat i natt så hoppade katten upp på min magen så då vaknade jag igen. Ska bli skönt att sova i sin egen säng inatt ändå. Hannes lär va hur trött som helst imorgon eftersom han är på bal nu. Skönt att jag inte skulle på det faktiskt, hade varit helt slut isf. Men nu ska jag bädda sängen och lägga mig för jag har ju fortfarande en v kvar i skolan -.- Men vi höres! Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards