Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Nila Johansson - 27 juni 2012 23:19

Jaaaa jag kom in i skara på dansen! Fy fan va gött säger jag bara. Helt underbart att få se slutantagningen på gymnasiumskaraborg förut då ja va inne och kollade lite. Trodde inte det skulle dyka upp förens imorgon. Är så glad så kan inte beskriva det. Det kommer komma ett brev på posten imorgon eller på fredag med om antagningen samt en klasslistan :) hoppas klassen blir riktigt nice med. Tack alla ni som stöttat mig fram till detta, familj och släkt, vänner och såklart min underbara pojkvän! Ni har hjälp mig nå detta genom att finnas vid min sida även i de mörka stunderna och det betyder jättemycket för mig ska ni veta. Nu är det bara att börja tagga till en ny start på en ny plats :) Varma kramar till er alla! // Nila Johansson <3

Ovido - Quiz & Flashcards