Alla inlägg den 30 juni 2012

..

Av Nila Johansson - 30 juni 2012 23:18

Kan inte nästa helg bara komma nu ist. Vill träffa Hannes igen. Måste vänta en hel vecka till ju.. Inte kul. På fredag börjar indienträffen med... Aja själv ska ja inte va hemma jättemkt på fredagen för ja ska in t stan och hämta ett halsband som ja beställt så kommer tillbaka t Gullspång strax efter 15:00 igen och då sticker ja direkt t gymmet som det ser ut nu. Sen på kvällen ska vi nog ut på en ridtur som d verkar nu och sen är det i princip kväll så. Sen på lördag förmiddag kommer Hannes hit. Det ska bli skönt att få träffa han igen och få prata ut lite och helt enkelt tömma huvudet. Sen åker han tyvärr på söndag igen men han kommer hit på torsdag sen igen för då på kvällen åker vi t Gotland tsm. Ska bli underbart skönt att få ta en pause och släppa allt annat och bara få känna att vi är tsm <3 vet seriöst inte vad ja skulle ta mig till utan dig Hannes. Det är du som ger mina dagar ljus. Tyvärr missar ja törebodafestivalen denna gång med då, vilket suger riktigt hårt eftersom ja hade planerat det sen det va förra gången vilket var för 2 år sen eftersom det bara är vart annat år.. Inte lika kul.. Min helg blev inte ett dugg som planerad och det finns inte ett skit jag kan göra åt det. Höjdpunkten med helgen är som sagt att jag får träffa Hannes igen<3 vill bara spola fram tiden till Gotlandsresan ist.. Va skönt de hade varit. Nu ska ja snart sova. Men ni får iaf ha det så bra. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards