Alla inlägg den 29 april 2012

Av Nila Johansson - 29 april 2012 21:01

 

Tjoo! Vet ni vad? Det är gött att vara ledig imorgon och på tisdag. Denne vecka kommer gå snabbt känns det som och det gillar jag :) Blir nog kke fest imorgon om jag pallar. Tänkte försöka plugga lite matte imorgon med eftersom vi på onsdag morgon när vi är tillbaka i skolan har nationellt i matten. Det känns inte så lockande däremot. Festen hos Karolina i fredags var livad måste jag säga. Massor av skratt och skoj.  Haja att jag va typ hur trött som helst när jag kom hem till hannes sen. Först dans, sen fest och sen hannes. Ja det blev en fullpackad dag vill jag lova. I går åkte jag med Hannes och Sonya till örebro. Skulle leta studentkostym t hannes. Stilig blev han iaf :) Kolla också på deras lägenhet vilket jag tror kommer bli jättefint när allt är klart. Träffade Yasmine, Lisa och Viktor med (: Nu tänkte jag gå och käka lite fruktsallad så adios amigos :)

Ovido - Quiz & Flashcards