Alla inlägg den 26 april 2012

Av Nila Johansson - 26 april 2012 21:42

Hejsan hoppsan! Sitter åter igen och bloggar i min goa säng :) Imorgon har jag en fullspäckad dag framför mig. Först skola med nationellt prov i engenlska uppsats och test på satsdelar senare på dagen. Efter skolan hänger Marie med mig en sväng för vi åker in på dans i stan sen på eftermiddagen. Ska försöka köpa något till Karolina med. Sen efter dansen blir det fest hos Karolina. Efter festen går jag hem till älskling. Förmodligen kommer jag vara helt slut då, så ska be han om han inte kan göra lite massage på mig. Gud va skönt det skulle vara då. Känner redan nu att jag kommer ha träningsvärk efter gymmet idag i armar, bröst och benmuskler. Ser jag inte fram emot. Kommer se ut som en gammal person som är stel sen imorgon på dansen haha. Förövrigt är det typ bara 7 veckor kvar i skolan. Sjukt gött! Sommaren börjar bli planerad med. Blir sommarjobb som pickolukulturutvecklare och kommer även klippa gräs åt grannarna i år igen. Måndagen efter skolavslutningen åker jag och älskling till liseberg med barnen i kören. Sen är det indienträffen som alltid och sen åker jag, mamma, jan och hannes till gotland i en hel vecka. Det kommer bli underbart att åka iväg ett tag. Och framåt slutet av sommaren blir det flytt till skara som gäller. Däremellan vill jag hinna med att leva lite och ha lite fritid haha. Men men det dyker säkert upp mer aktiviteter. Det brukar bli så i varje fall ;) Nu ska jag sova så jag är utvilad till NP provet imorgon.


Natti Natti :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards