Alla inlägg den 9 april 2012

Av Nila Johansson - 9 april 2012 18:26

Shit va nice att man äntligen fått den nya datorn! Fick den som för tidig födelsedagspresent av mamma. Är en ASUS dator som är köpt på siba. Tusen tack mammi! Så detta är alltså första inlägget från nya datorn. Är helt sjukt nöjd! Fyller ju egentligen år på onsdag då. Ska nog baka tårta ikväll eftersom jag inte hinner det imorgon för då är jag ju först i skolan och sen nere i dansstudion. Får se om jag kan dansa så mkt imorgon, har typ nackspärr -.- Inte super kul däremot. Blir att baka cheescake som vanligt ;) Juste, imorgon får jag reda på preliminärintagningen för första gymnasievalet. Haja att jag är sjukt nervös inför det. Valde ju det estetiska dansprogrammet i skara. Skulle bli helt obeskrivligt glad om jag kom in där!

Ovido - Quiz & Flashcards