Alla inlägg under augusti 2012

Av Nila Johansson - 4 augusti 2012 00:01

(bilden är från gårdsjöfestivalen HÄR)

Då har jag bäddat ner mig i soffan hemma hos Linn och Johan. Imorgon bär det av till Kolmården tillsammans med dom och Frida. Tyvärr kunde inte Sabina följa med men vi ses säkert en annan fån ist. Får se om ja kan somna efter att ha sett the punisher. Kollade dock inte klart för ja blev så trött. Men det blir nog väl bara ja somnat ;) förövrigt ligger jag och smsar med Hannes och som vanligt saknar jag honom massor redan! Varje dag utan hinom känns som en evighet.. Jobbigt. Och jobbigare blir det tyvärr när jag sen flyttar till skara. Hela 2 timmar emellan oss då. Det är nått däremot som ja inte ser fram emot lika mkt. Men samtidigt ska det bli kul att få lite "ombyte" och börja i skara. Få göra det ja tycker är kul och brinner för. Kommer bli rå bra känner ja på mig. Har börjat fixa i ordning i lägenheten nu. Nästa lass till skara blir nog nästa helg skulle jag tro. Spännande att det är så nära nu. Om 2 och en halv vecka ungefär så flyttar jag ifrån lilla Gullspång som jag bott i 16 år! Knepig känsla faktiskt. Men som sagt så känner ja på mig att det kommer bli rå bra när allt fallit på plats och alla saker är placerade på sina rätta platser.

Nu ska ja däremot sova. Ska upp runt halv 8 imorgon för sen vid 09:00 bär det av mot djurparken. Wiiee!
Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards