Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Nila Johansson - 14 augusti 2012 21:20

Japp ännu en jobbdag avklarad på fritids. Imorgon är det min sista dag där för sen så har jag jobbat in alla de timmar som ja missade under Gotland på mitt feriejobb. Jobbar mella 08-14 imorgon. På torsdag sen så åker jag till Gbg med alla PKU:er som ska jobba på en kulturfestival där. Vet inte exakt vad vi ska göra så det får väl bli en överraskning antar jag. Sen på fredag så blir det att åka till skara och bo in sig lite i lägenheten tillsammans med Hannes. Ska bli otroligt skönt tt få träffa han igen. Saknar honom sjukt mkt som alltid. Åker mot skara kl 08:25 då jag först får åka in t Mariestad och vänta där i lite mer än en timme på att nästa buss mot skara ska gå. Så är där runt 11:40 och Hannes kommer nån gång runt 13-14 tiden :) massa mys kommer det bli iaf <3

Ovido - Quiz & Flashcards