Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Nila Johansson - 11 augusti 2012 20:45

Äntligen börjar lägenheten att bli klar. Idag har alla möbler kommit på sin plats. Blev riktigt bra tyckte jag! Har varit en heldag i skara tillsammans med mamma och Jan. På måndag är det en vecka kvar tills flytten sker på riktigt, men tänkte att ja redan nästa fredag ska åka och ligga över för att bo in mig lite innan skolstarten. Sen kommer ja hem på lördagen för ja ska jobba på måndagen innan skolan och så åker jag tillbaka när ja slutat jobba. Vi börjar ju inte förens på tisdagen den 21 augusti. Kommer nog trivas bra där i skara. Nu är jag trött efter en fullspäckad dag och sitter i sängen med datorn i knät och laddar ner lite olika filmer. Ett bra avslut på lördagskvällen tycker jag.

Ovido - Quiz & Flashcards