Alla inlägg den 18 september 2011

Av Nila Johansson - 18 september 2011 11:09

I fredags kväll åkte jag hem till Hannes. Blev riktigt glad av att träffa honom igen, fast det blir jag alltid när jag träffar han. Det började med att jag nästan blev ihjäl kittlad ^^ Sen så kom lilla Vincent på besök, så han och hannes lekte en stund medan vi väntade på att Yasmine & Sonyas syster med familj skulle komma hem. Sen runt 21:20 så kom dom (: Då åt vi mat nästan direkt. Riktigt god mat måste jag säga. Det blev typ skaldjur och fisk talrik. Räkor, Kräfta, Lax samt hemma gjorda köttbullar, ägg, bröd och salad. Hur gott som helst verkligen! Efter maten gick jag, Hannes, Yasmine, Vincent och Simon ner till deras farmor en stund. Där blev det lite fika med bulle och saft. Också det va gott. Sen gick vi hem med Vincent för han skulle sova, och sen gick vi tillbaka. Satt och pratade en stund med alla, sen gick jag och Hannes och la oss för vi va jätte trötta. Somnade nästan direkt. Men dagen va i alla fall bra :) 


BIG HEART <3

Puss// Neela Johansson

Ovido - Quiz & Flashcards