Alla inlägg den 16 september 2011

Av Nila Johansson - 16 september 2011 06:48

 

Godmorgon! Sitter i sängen och har just vaknat. Har blivigt lite glest med inlägg det sista pga att jag har haft fullt upp. Håller ju på med att få upp dansstudion här och allt. Och så är det ju massa läxor som måste göras lixom. Typ vi fick tillbaka våra resedagböcker ifrån Bornholm i Onsdags och fatta att jag blev paff när jag fick MGV! Men fett glad blev jag :) I gårkväll satt jag och räknade matte. Alltid lika kul ni vet -.- Fast nej. Fram över kommer vi ha So prov - Samhällsekonomi, Engelska prov - Brott och straff, samt aktiv och passiv form, Kemi prov - syror och baser. Ungefär det som händer det kommande tiden. Plus slänga in dansstudion på det och Hannes också. 


Idag för övrigt blir det först skola till 15:00, sen hem och klippa gräs hos grannarna, sen duscha och sen blir det fredagsmys med Hannes i Otterbäcken <3 Så dagen kommer bli fullspäckad! Men mobilen finns ju så det är bara ni skriver eller ringer och ni vill något :) Är alltid roligt att få sms ;) 


Humör just nu : Trött och ganska förkyld -.-

Puss hej// Neela Johansson <3

Ovido - Quiz & Flashcards