Alla inlägg den 4 september 2011

Av Nila Johansson - 4 september 2011 11:23

 

Hello there! Japp då sitter man här igen då. Om lite mindre än ett dygn drar man på klassresa till Bornholm då. Ska bli feting nice. Fast har dock inte börjat packa än, så det måste jag göra snart för vi åker 04:00 imorgon bitti ifrån skolan. Är borta till natten mellan torsdag fredag och sen är vi lediga på fredag :) Enda nackdelen är att jag kommer sakna min lilla söta Hannes Hägg :( <3 men får träffa han på lördag igen :)


Förövrigt idag så drar dansen i mariestad igång igen. Dock blev det ju bara en gång i veckan denna termin också eftersom det va för få anmälningar så jazzen och hip hopen fick slå ihop. Men ändå rätt chill om jag får säga det själv :) Men nu ska jag strax gå och byta om för ska klippa gräset hos mormor och morfar sen ska ja klippa hos Anki. Money here I come! Men ni får ha det så bra! Det ska ialla fall jag ha :) Så hörs vi när jag kommer hem igen! Puss!


Humör just nu: Seg o ganska trött -.-

Puss hej// Neela Johansson <3 

Ovido - Quiz & Flashcards