Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Nila Johansson - 10 juli 2012 12:16

Om bara 2 dagar så bär det av till gotland vilket kommer bli underbart skönt. Kommer däremot bli en väldigt lång dag på torsdag. Båten går kl 21:00 och vi är framme vid stugan 01:00 eller 02:00 så kommer nog vara ganska så slut då ja. Men det är det värt. Sålänge jag får vara med personen jag älskar så är allt bra :) Får se vad vi hittar på för något me det blir säkert bra. Tänkte jag ska börja packa idag så ja slipper stressa med det på torsdag innan jag åker. Blir nog ner till dansstudionen en stund sen och köra lite. Håller på med koreografierna till danstermin 2 nu vilket är i full gång. Kommer bli en julföreställning i slutet av november. Så det är mycket pågång nu. Bäst att jag kanske pallrar mig upp från sängen nu då och sätter igång med allt.

Hörs vi inte mer innan Gotland får ni ha det så bra. Kanske blir något inlägg från mobilen isf. Ha det fint! Kram på er. // Nila Johansson

Ovido - Quiz & Flashcards