Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Nila Johansson - 3 juli 2012 23:35

 

Äntligen är det lite sommarvärme ute för en gångs skull, men långvarigt blir det dock inte för på torsdag skulle de visst regna igen.. Idag har iaf vädret varit toppen och jag har tränat den största delen av dagen. Började med att dra t gymmet med kusinen min, sen stack ja hem och åt lite sen stod jag ute och gjorde en ny danskoreografi som jag faktiskt kommit en bra bit på nu :) Det är en hiphop koreografi som innehåller vissa boxningsrörelser :) Sen har jag cyklat lite och slutet av dagen övningskörde jag lite med Jan. Tyckte det gick riktigt bra med körningen idag faktiskt :) Känner nu i mina armar att jag kommer ha go träningsvärk imorgon efter dagens gympass också. Men det är en go känsla ändå för då vet man att det tagit något. Imorgon blir det att ta det lugnt på förmiddagen. Sen på kvällen blir det lite grillfest vid skagersviks badplats med lite folk :) kommer bli kul och massa mys!


Men nu ska ja sova så natti natti :) 

Ovido - Quiz & Flashcards