Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Nila Johansson - 24 mars 2012 22:48

Nyligen hemkommen i från Mariestad. Va på bio tillsammans med Karin Ericsson :) vi såg filmen hungergame. Den va ganska seg i början men sen När man kom in i den lite blev den ganska bra till slut. Helt klart se värd. Efter bion när vi kom ut kör Rasmus, Ellen och Moa förbi mig och vinkar som galningar haha! Såg inte ens att det va dom först så ja ställde mig bara och stirrade på dom innan ja såg att det va Ellen :) haha så jävla söta är dom. Blev ett knasigt avslut på lördagkvällen måste ja säga. Strax efter skrev Moa till mig och fråga om det va jag haha fast det gick snart över till att vi pratade om att vi skulle träffas någon dag :) <3 blir nog fett skoj isf! Men ni ska ja ta och pallra mig till sängen så ha det fint! Adios amigos <3

Ovido - Quiz & Flashcards