Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Nila Johansson - 23 mars 2012 20:03

 


Gud så skönt med helg! Har varit sjukt trött i skolan idag, och det gjorde det inte bättre av att ha matte prov andra lektionen heller. Men nu är denna sega dag avklarad och den efterlängtade helgen är här! Igår så fick jag mitt resultat ifrån dansintagningsprovet i skara då man kunde få upp till 160 extra meritpoäng. Jag fick 150 extra så är sjukt nöjd! Intagningspoängen ligger runt 300-320 poäng och med de extra meritpoängen som jag fick från det så är jag nu uppe i 365 meritpoäng. Riktigt gött! Känner mig stolt. Det gjorde min kväll och jag kunde lägga mig med ett leende trots att jag satt med matteboken i knät i typ 2 och en halv timme.


Just nu sitter jag och väntar på min pojkvän som är nere och gymmar. Sen blir det mat hos jan, sen hem och ha fredagsmys. Han är saknad nu, har inte träffat han på hela veckan :o Jobbigt, men det har verkligen varit fullt upp för min del, med skola,dans och massa annat. Var också på hockey i onsdags kväll tillsammans med bästa Emma, vilket måste göras om någon mer gång :) Min mage har börjat kurra nu så nu får Hannes snart ta och skriva att han är klar så vi kan gå!


Humör just nu: Happyyyyyy! :) <3

Love u guys, puss hej// Neela Johansson <3

Ovido - Quiz & Flashcards