Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

Tillbaka eller?

Av Nila Johansson - 18 augusti 2011 23:13

Hallojsan igen! Ja idag va man ännu en gång tillbaka på fotbollsplanen, även fast jag sagt att jag aldrig skulle tillbaka dit. Kanske börjar jag sakna det lite? Spelade faktiskt fotboll i hela 9 år. Ganska så lång tid vah? Tycker det kan vara roligt ibland, men en sak som förvånade mig är att jag stod i målet igen hah?! What?? Aja vi får se hur mkt tid jag har när skolan och dansen drar igång. Kommer dansa Fredag och Söndag och så jobbar jag i ceciliakören/ kompisklubben på onsdagar, ska jag då hinna med att träna fotboll tisdag och torsdag?! Finns ingen chans att ja kommer hinna, men får se kanske hinner jag med det också någon gång ibland :) Nu tänker jag inte sitta här och nörda mer, utan nu tänker jag gå och lägga mig :)


Humör just nu: Suprised?

Puss natti natti :) <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nila Johansson - 7 november 2012 23:59

Efter 3 pr snart 4 har ja beslutat mig för att byta blogg. Visst har jag bytt förut men dessa bloggar trivdes jag inte med så gör ett bytt försök. Kommer dock inte ta bort denna om jag skulle ångra mig igen. Finns nu på neelajohansson.wordpress.com ...

Av Nila Johansson - 6 november 2012 23:16

Everywhere everywhere Everywhere I go Everywhere that I've been The only thing i see is Beautiful people ...

Av Nila Johansson - 2 november 2012 00:18

Den 31 oktober är alltid lika jobbig. Man försöker alltid tänka på något kul den dagen och träffa vänner och så men jag kan aldrig radera tanken som alltid finns med oss just denna dagen. Det är 13 år sen du lämnade oss. 13 år av saknad. Det fälls al...

Av Nila Johansson - 27 oktober 2012 23:25

Nu är det hörstlov! Äntligen säger jag bara. Bliv en kanonstart igår då jag var på fest med de absolut bästa! Sen drog vi till KG 5 och fortsatte där. Mycket trevligt. Träffade också många gamla klasskompisar från 9:an där med. Samt Jorunn, Emma och ...

Av Nila Johansson - 18 oktober 2012 22:44


    Ni ska veta hur mkt vi jobbar på lektionerna. Helt sjukt. Kolla bara bilden. Vi jobbar bokstavligen ihjäl oss. Men nu vet ni hur det ser ut på våra lektioner. Speciellt när vi har historia med Richard. Haha fail ...

Ovido - Quiz & Flashcards