Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Nila Johansson - 22 augusti 2011 23:55

 

Då sitter man här igen. Inatt sov jag hos min älskling Hannes Hägg :) Lika mysigt som vanligt bortsett från att Jasmines katt skulle komma i mellan och gosa med oss helatiden, men man kan verkligen inte säga nej till den katten. Så sjukt söt är hon. Ja va ganska så trött i gårkväll så hade tänkt att sova tidigt, men det gick ju som det gick när Hannes låg bredvid och kittlade mig, men slutligen runt 01:30 nån gång somnade jag och det dröjde nog inte så länge tills Hannes somnade heller skulle jag tro. Dagen idag har det inte hänt så mycket. Vi vaknade  runt 11:00 och gick upp och käkade frukost. Sen gick vi ner och la oss igen. Gick upp 15:20 sen igen tror jag haha ;) <3 Sen packade jag väskan och cyklade hem.


Eftermiddagen nu har jag träffats Sanna och Som en stund och nu är jag hemma igen. Pratade just med Linda också <3 Sisters forever säger jag bara<3

Nu ska jag dock gå o lägga mig.


Humör just nu: Känslolös <3

Sov gott puss natti natti <3

Ovido - Quiz & Flashcards