Alla inlägg den 23 december 2010

Av Nila Johansson - 23 december 2010 23:01

 Nu har man haft glöggkväll med syrran och några till. Det va ganska kul, men efter ett tag tröttnade jag och Madde så vi gick in till mitt rum och spelade lite wii istället:p Sen tröttnade vi på det också så då spelade vi elgitarr. Jag har ju 2 st så vi tog varsin och spelade tillsammans. Det var roligt för vi gjorde om låtar till våra egna nästan. Exempel(Who Know) osv. Det va riktigt kul, men sen skulle hon åka och då fick jag tråkigt. Så då tog ja gitarren och satte mig vid datan så här sitter jag än :P

 

Men nu ska jag nog snart lägga mig. Klckan är nu 23:25 och ja ska upp vid 9 halv 10 imorgon. Det är ju julafton då :P Den firas hos mormor och morfar tillsammans med kusinerna Erik och Oskar och min morbror Per :P Det ska bli skoj. God jul till er alla!

 

Har varit lite dålig på att uppdatera bloggen de senaste dagarna men får ändra på det.

Puss godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards