Alla inlägg den 3 december 2010

Av Nila Johansson - 3 december 2010 22:26

  

Trodde jag skulle få sova imorgon men icke. Elisabeth ringde förut och frågade om jag kunde vara med och spela dm match i bandyn mot Laik imorgon. Samlingen är vid 9 nån gång så det blev ju inte nån lång sovmorgon precis, men det är ju alltid kul med lite bandy.(Om det inte är allt för kallt förståss) Men efter matchen hoppas jag att det bara blir en slapp dag hemma. Om jag inte ska va med någon. hehe. Men nu ska ja kolla hur röstningen i idol blev denna kväll så ha en trevlig helg allihopa!

Kram//NIla Johansson  

Av Nila Johansson - 3 december 2010 15:31

  

Äntligen kanske man får en chans till att sova ut nu. Har varit grymt trött de senaste dagarna så det ska bli riktigt skön med helg. Har inget speciellt planerat i helgen mer att städa, så om det är någon mer som har tråkigt kan ni ju höra av er till mig :P 0705409685. Puss på kinden och klapp på rumpan// Nila Johansson    

Ovido - Quiz & Flashcards