Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Nila Johansson - 2 juli 2009 16:52

Är du ett twilightfan? Iså fall vet jag pricis vart du kan läsa om twilight. Ett alternativ är att du läser twilightböckerna. Första boken heter: Om jag kunde drömma. Andra heter: När jag hör din röst.

Och så fins det såklart andra böcker om twilight också..Men orkar inte skriva upp alla.







Men om du gillar att läsa bloggar så har min bästa kompis Malin och hennes kompis Evelina gjort en hel blogg om bara twilight. Dom har gjort en fortsättning av böckerna..Så om du är ett twilightfan så ska du absolut läsa deras blogg..Dom har gjort massa kapittel. Vet inte riktigt hur många det är men det är över 20 vet jag.









Jag tycker att ni ska läsa böckerna och sen deras blogg för dom har gjort bloggen jätte bra. Jag brukar själv va inne och läsa på den även fast jag inte är ett fan, men tycker det är kul att läsa den för att dom gjort upp alla kapittel så jäkla bra..Så det ska ni ha beröm för Malin och Evelina =) Lycka till med eran blogg. (Jag läser så ofta jag hinner med det) P.S Deras blogg heter http://edward-bella.bloggagratis.se









Mvh Spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards