Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

Livet Leker När Nila Steker!

Av Nila Johansson - 31 augusti 2009 20:53

Dagen började med kimiprov i skolan. Det gick väl ganska så bra tyckte jag.Blev inte lika nöjd med matte testet som vi fick tillbaka. Men men det va mest ett test som vi skulle göra för att lärarna skulle se vad vi jobbat med förut och så.






Efter provet i kimi så skulle vi typ labba lite. så då skulle vi sätta på oss förkläden. Jag och Linda funderade nästan på att bli modell i dom(eller inte) haha.Senare på dagen hade vi slöjd. Linda tog mina nycklar så jag fick jaga henne över hela skolgården.Fick dom på slöjden sen.






Men det va nästan tur det för vi kom precis i tid.På slöjden fortsatte vi med våra slevar. Vi slipade hela lektionen.Och så satt vi ooch prata med Mattis :) Hade ganska kul den lektionen. Sen hände inte jätte mycket mer denna dag.






Efter skolan så hängde jag med Olivia hem. Och vi körde SSBB SF som vanligt. Och vi va lika flummiga som vanligt haha. Sen efter en stund så kom Tina och va med en stund men det blev kanske bara 40 minuter eller så. Rolig dag har det varit i alla fall =)








 

Aja puss på er!

 
 
Myself

Myself

10 september 2009 12:57

Mowhaha vadå fjortis hah XD

http://nilajohansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nila Johansson - 7 november 2012 23:59

Efter 3 pr snart 4 har ja beslutat mig för att byta blogg. Visst har jag bytt förut men dessa bloggar trivdes jag inte med så gör ett bytt försök. Kommer dock inte ta bort denna om jag skulle ångra mig igen. Finns nu på neelajohansson.wordpress.com ...

Av Nila Johansson - 6 november 2012 23:16

Everywhere everywhere Everywhere I go Everywhere that I've been The only thing i see is Beautiful people ...

Av Nila Johansson - 2 november 2012 00:18

Den 31 oktober är alltid lika jobbig. Man försöker alltid tänka på något kul den dagen och träffa vänner och så men jag kan aldrig radera tanken som alltid finns med oss just denna dagen. Det är 13 år sen du lämnade oss. 13 år av saknad. Det fälls al...

Av Nila Johansson - 27 oktober 2012 23:25

Nu är det hörstlov! Äntligen säger jag bara. Bliv en kanonstart igår då jag var på fest med de absolut bästa! Sen drog vi till KG 5 och fortsatte där. Mycket trevligt. Träffade också många gamla klasskompisar från 9:an där med. Samt Jorunn, Emma och ...

Av Nila Johansson - 18 oktober 2012 22:44


    Ni ska veta hur mkt vi jobbar på lektionerna. Helt sjukt. Kolla bara bilden. Vi jobbar bokstavligen ihjäl oss. Men nu vet ni hur det ser ut på våra lektioner. Speciellt när vi har historia med Richard. Haha fail ...

Ovido - Quiz & Flashcards