Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Nila Johansson - 16 augusti 2009 19:45

Gick upp kl 07:00. Plattade håret och gjorde mig i ordning. Och sen så åt jag frukost. Efter frukosten så åkte jag och mamma till gullmovallen för vi skulle åka på fotbollscau i Örebro. När vi kom fram så fick vi byta om efter som vi spelade nästan direkt.









 


Första matchen blev inte så lyckad. Vi förlorade med 2-0. Efter den matchen hade vi ca 1 timmes fritid så det blev typ bara att vi käkade lite och så.Andra matchen blev det 0-0. Det gick väl ganska bra bara att vi aldrig fick in bollen i mål. Tredja och sista matchen vann vi med 2-0. Först satte Fanny Bergström en straff och sen så gjorde jag ett mål.








Andra gången jag var fri och började springa mot mål så kände jag att mina vader började låsa sig. Så jag passade in bollen till Linda. Och sen fick jag lägga mig på planen efter som jag hade fått kramp i vaden så Peter och Orvar fick lyfta ut mig eftyer som jag inte kunde gå.







Vi kom 3 allt som allt. Jag tyckte att vi annars hade ganska bra spel på planen.Så jag är ganska så nöjd med dagen.Hoppas dom andra också är det! Bra spelat allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards