Direktlänk till inlägg 15 augusti 2009

The prince of egypt!

Av Nila Johansson - 15 augusti 2009 15:44

 Moses: Du som var min broder, en gång var ditt sällskap och ditt skratt, just allt jag kunde önska. Jag önskar än att herren hade valt nån annan, tvingad att va den som gör dig ont är det sista som jag önskar. Här var mitt hem, all brödelse och smärta ger mitt hjärta djupa så.Alla människor som lider, för att inte du förstår.


-

Ramses: Du som var min broder, säg hur kan du stå där och se på.


-

Moses: Låt mitt folk få gå! Hör herrens ord!

-


Ramses: Du som var min broder, hatar mig hur ska jag nu förstå, är det vad du ville? Så låt mitt hjärta hårdna, hur mycket du än snäsar och går på, blir det inte så. Aldrig ska du se ditt folk få gå!

-

Moses & Ramses: Hör herrens ord(Hör herrens ord)

-

Ramses: Nej aldrig ska ditt folk få gå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nila Johansson - 7 november 2012 23:59

Efter 3 pr snart 4 har ja beslutat mig för att byta blogg. Visst har jag bytt förut men dessa bloggar trivdes jag inte med så gör ett bytt försök. Kommer dock inte ta bort denna om jag skulle ångra mig igen. Finns nu på neelajohansson.wordpress.com ...

Av Nila Johansson - 6 november 2012 23:16

Everywhere everywhere Everywhere I go Everywhere that I've been The only thing i see is Beautiful people ...

Av Nila Johansson - 2 november 2012 00:18

Den 31 oktober är alltid lika jobbig. Man försöker alltid tänka på något kul den dagen och träffa vänner och så men jag kan aldrig radera tanken som alltid finns med oss just denna dagen. Det är 13 år sen du lämnade oss. 13 år av saknad. Det fälls al...

Av Nila Johansson - 27 oktober 2012 23:25

Nu är det hörstlov! Äntligen säger jag bara. Bliv en kanonstart igår då jag var på fest med de absolut bästa! Sen drog vi till KG 5 och fortsatte där. Mycket trevligt. Träffade också många gamla klasskompisar från 9:an där med. Samt Jorunn, Emma och ...

Av Nila Johansson - 18 oktober 2012 22:44


    Ni ska veta hur mkt vi jobbar på lektionerna. Helt sjukt. Kolla bara bilden. Vi jobbar bokstavligen ihjäl oss. Men nu vet ni hur det ser ut på våra lektioner. Speciellt när vi har historia med Richard. Haha fail ...

Ovido - Quiz & Flashcards