Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Nila Johansson - 12 oktober 2012 10:32

Äntligen är den underbara fredagen här! En helg känns välförtjänt och behövligt nu. Blir att åka hem t Gullspång efter skolan och träffa kusinen en stund. Sen på kvällen kommer Hannes till mig:) träffades en snabbis igår med för han och Jerry fick hämta mig i Skövde igår. Hade förmodligen min värsta dag någonsin igår då jag efter skolan skulle gått hem till lägenheten och bara ta det lugnt men när jag kom till lägenhetshuset inser jag att mina nycklar ligger i fickan i en jacka hemma i Gullspång samt mitt fritidskort. Så fick ta första bästa buss t Skövde där Hannes och Jerry mötte mig. När jag sen kommer hem på kvällen har min plånbok såklart åkt ut ur min ficka så den låg i bilen så det blev att mamma och jag fick åka till otterbäcken och hämta den.. Lyckad dag säger jg bara.. Så går det när man är trött på morgonen och stressar.

Ovido - Quiz & Flashcards