Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Nila Johansson - 20 maj 2011 19:04

 

Fredagsmys idag då! Sen kl 20:00 blir det att kolla på vampire diaries och käka pizza med mammiii. Det blir nice det. Har förövrigt avklarat sista matteprovet idag då. Det gick nog ganska så bra tror jag. Och när ja kom hem klipte jag gräset här hemma.. Skulle varit med Som idag men hon fick främmat så blev inte riktigt så. Ska nog kanske va med henne imorgon ist :p Nu sitter jag ialla fall och snackar med Nat. Go pöjk det ;)


Annars har jag inte gjort jätte mycket mer idag. Har jobbat lite med danskoregrafin till låten Can´t touch it - Ricki Lee. Det går framåt ialla fall :P.


Humör just nu: Sprallig  

Puss hej// Neela Johansson ♥ 

Av Nila Johansson - 20 maj 2011 18:50

Emma, Jag, Som, Elin, Tina & Miriam


 

Mitt och Soms hotellrum

 

Lustiga huset

 

Som på båten

 

  Jag på båten :)

Mer bilder kommer nog så småningom puss hej


Ovido - Quiz & Flashcards