Alla inlägg den 24 november 2011

<3

Av Nila Johansson - 24 november 2011 21:35

Nyss hemkommen ifrån älsklingen. Eftersom han ska till Stockholm i helgen så kan vi inte ses då. Först va det tänkt att jag skulle följa med dom men har tyvärr lucia på söndag o det är första uppsjungningen så om jag skulle följt med så hade jag inte hunnit hem till det.. Lite tråkigt sådär, men får följa med en annan gång istället. Nu sitter jag och väntar på att en film som heter deep blue sea ska börja på tv:n. Men ska strax gå och göra mig i ordning så ska lägga mig och kolla på den i sängen :) Har inte så mkt mer att skriva just nu, men idag så fyller Nat Inthachot 18 år så ett stort grattis till han :) Men nu ska ja gå o fixa mig för kvällen, puss natti natti allesammans lova ya <3 // Neela Johansson

Ovido - Quiz & Flashcards