Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Nila Johansson - 27 februari 2009 15:51

Freja du är så jäkla snäll mot mig.. Du finns alltid vid min sida om jag behöver prata me nån elller bara luta mig mot någon..Blev bärtisar typ i 4 eller 3 tror jag =) Det är ett minne för livet asso! Det finns ingen som kan ersätta dej.. Det går bara inte <3 Du är min fjortis <3 Har inte kännt så för någon av mina andra vänner.. Men jag har ju många snälla o fina vänner. Men du är lite extra.. Älskar dej Freja <33

Av Nila Johansson - 27 februari 2009 14:43

Hände inte ett dugg i skolan i dag.. Vad fasen ska man hitta på tills jag ska spela bandymatch? Antingen så kan jag sitta här seg som en potatissäck eller så är jag me nån.. Men vem? Snälla rädda min dag nån innan jag ruttnar bort vid datan!


Får väll gå ut en sväng o kolla om det finns nått att göra då..

Kanske finns nån rolig ute eller nått.. Aja skit sak samma..


Puss på kinden <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards